Se pare ca o perioadă nouă nu vine niciodată fără să aducă ceva cu ea..în cazul meu, răceală puternică- pe care am răspândit-o, fără să vreau, şi celor din jurul meu. Nu ar fi chiar aşa de mare baiul dacă nu ar fi început în forţă un alt sezon(:p) de facultate: cursuri peste cursuri- nu zic, destul de interesante-, din nou „teme” cu lopata, chestii peste chestii de făcut…şi aşa mai departe. Am detestat ultimele trei zile extrem de friguroase, vremea aia urâtă care m-a îndemnat să stau mai mult decât trebuia în pat.

Partea bună e că a fost ca o „prelungire” de vacanţă (deşi am mers la facultate, nu am făcut mai nimic în rest..spre ruşinea mea) şi, cu ocazia asta, m-am mai odihnit puţin după tot stresul şi nopţile nedormite din sesiune. Am văzut multe filme şi mai ales pe cele nominalizate la Oscar (să nu uităm că  foarte foarte curând vom afla şi „rezultatele”:d). De aceea, preferatul meu pentru acest premiu ar fi  Slumdog Millionaire– în ciuda tuturor comentariilor din jurul acestui film, şi deşi nu e excelent, trebuie să recunosc că regia e destul de bună, actorii la fel, iar scenariul destul de impresionant; bineînţeles, destul de bun este şi The curious case of Benjamin Button (scenariu slab, deoarece nu e primul film la Hollywood care se foloseşte de acest tip de „mit”, dar jocul e impecabil, la fel şi machiajul), Changeling (deşi nu e nominalizat la cel mai bun film, zic eu că Angelina Jolie a făcut treabă bună de data asta, regia e de asemenea de apreciat, iar povestea destul de interesantă) şi, undeva peste cele două ar fi The Reader, unde Kate Winslet chiar se întrece pe sine- păreri personale, evident, dar bazate totuşi pe argumente.

Din punctul meu de vedere, decernarea premiilor Oscar nu mai are aceeaşi valoare ca pe vremuri şi, cel puţin anul trecut, m-au dezamăgit crunt. Să sperăm că anul acesta nu va fi aceeaşi poveste.

Meanwhile, citesc Spuma zilelor de Boris Vian şi sunt un pic cam confuză- în sensul că nu e chiar ceea ce mă aşteptam să fie; sper ca, până la sfârşit, să se dovedească a fi greşit în interpretare/ aşteptări. Poate o să revin cu câteva comentarii atunci când voi ajunge la pagina finală:).

De asemenea, s-au anunţat şi două conferinţe- sesiuni ştiinţifice la care cred că voi participa- dacă inspiraţia va da năvală şi voi putea lucra cu spor:d. Una dintre ele este la Suceava şi are ca temă High/Low Culture, iar cealaltă este în iubitul nostru Bucureşti, la iubita noastră universitate(:p) şi ar avea ca temă Discipoli şi maeştrii…(e inutil să redau tot titlul, ideea era doar să dau un hint:d). Mă rog, cele două sunt destul de interesante şi pot constitui o provocare destul de mare, însă se vor realiza doar în cazul în care timpul îmi va permite şi capacitatea de a scrie va fi pe măsură:).

Cam astea ar fi ultimele „veşti”, în cazul în care ar interesa pe cineva ce mai fac sau ce mai văd/citesc/ etc. Toate cele bune tuturor şi însănătoşire grabnică celor în situaţia mea:).

